Zobacz katalog

Zwroty i reklamacje

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) towar zakupiony w naszym sklepie może zostać zwrócony bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych oraz na warunkach określonych w tej ustawie.

 

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli Kupujący spełni poniższe warunki:

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • do zwracanego produktu dołączona jest gwarancja (nie dotyczy produktów znajdujących się w zakł. OUTLET) oraz wypełniony FORMULARZ ZWROTU
  • Kupujący zwrócił produkt w terminie 14 dni kalendarzowych. Bieg terminu odstąpienia od umowy zawartej na odległość rozpoczyna się od dnia, w którym Kupujący lub osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Klienta weszła w posiadanie produktu.

W przypadku, gdy zwrócony produkt nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na koszt Kupującego.

W przypadku odstąpienia od umowy, Kupujący otrzymuje cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztem przesyłki.

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

Nie ma możliwości zwrotu towaru pod indywidualne zamówienie Klienta.

 

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?

Prosimy o przesłanie formularza zwrotu na adres mailowy [email protected], dodając w tytule wiadomości numer zamówienia.

W przypadku zwrotu towarów paletowych, kurier zostanie zamówiony przez pracownika Terrano, a koszt tej usługi odjęty od przysługującej wartości zwrotu.

  • wypełnij formularz i wyślij go na adres [email protected]
  • poczekaj na informację zwrotną o przyjęciu zgłoszenia
  • wyślij (na swój koszt) zwracany produkt wraz z wydrukowanym formularzem na adres:
    Terrano Sp. z o.o. – Magazyn
    ul. Obornicka 337
    60-689 Poznań

lub dokonaj zwrotu osobistego w salonie Terrano Poznań.

  • środki zostaną zwrócone na wskazany numer rachunku bankowego w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania zwrotu

WAŻNE!: Nie przyjmujemy przesyłek umieszczonych w paczkomatach, punktach odbioru danego przewźnika itp.

 

REKLAMACJA I GWARANCJA

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub przestanie działać zgodnie z przeznaczeniem z przyczyn niezależnych od Kupującego, Kupujący ma możliwość skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone przez każdego producenta.

Nie dotyczy produktów Outlet, powystawowych.*

 

* Produkty Outlet, powystawowe nie posiadają karty gwarancyjnej producenta. Tego rodzaju produkt objęty jest tzw. Gwarancją Sprzedawcy, która wynosi 2 lata od dnia zawarcia umowy.

 

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

Prosimy o przesłanie PROTOKOŁU REKLAMACYJNEGO na adres mailowy [email protected].

Kupujący może również złożyć reklamację podając poniższe informacje:

 

– dane Kupującego

– nr zamówienia/faktury

– opis usterki

– data stwierdzenia usterki

– zdjęcie lub video wadliwego produktu

– adres, pod którym znajduje się reklamowany produkt

– rodzaj roszczenia: reklamacja z tytułu gwarancji lub reklamacja z tytułu rękojmi ( na podstawie Kodeksu Cywilnego)

 

REKLAMACJA USZKODZENIA PRODUKTU W TRANSPORCIE

W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie należy przesłać na adres [email protected] następujące dane:

– protokół szkody spisany w obecności kuriera

Jeśli po otwarciu przesyłki Kupujący stwierdzi uszkodzenia powinien natychmiast skontaktować się z przewoźnikiem. Kurier zjawi się ponownie w celu spisania protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego.

– zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń
– ilość i rodzaj uszkodzonych produktów
– numer zamówienia/faktury lub dane Kupującego

 

REKLAMACJA ROZBIEŻNOŚCI ZAMÓWIENIA Z OTRZYMANYM TOWAREM

Należy skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected].

Zgłoszenie należy złożyć w ciągu 7 dni od momentu otrzymania zamówienia. W zależności od zaistniałej sytuacji, zostaną podjęte kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.

 

© 2024 Terrano.
Wszystkie prawa zastrzeżone.

imoje-logo blik-logo paypro-logo
twisto-logo rohlig-logo pngwing-logo rohlig-logo
ue